Sistem CRM pentru vânzări, gestionarea clienților, ticketing, marketing, facturare și managementul activităților

Cel mai puternic și simplu mod de a colabora cu echipa ta.

Management clienți
Code CRM - cumulează, corelează și analizează toate datele despre clienți colectate, inclusiv informațiile de contact, interacțiunile cu reprezentanții companiei, achizițiile, solicitările de servicii, activele și cotațiile/propunerile de preț.
ÎNCEARCĂ ACUM

Creați și urmăriți deal-uri pentru potențiali clienți, urmăriți discuțiile avute.

Urmăriți proiectele clienților, propunerile/estimările sau facturile emise.

Creați contractele cu clienții dvs. cu semnatura electronică.

Facturezi și urmărești plățile
Creați facturi profesionale, țineți evidența cheltuielilor/plăților, trimiteți mementouri de plată, facturare recurentă
ÎNCEARCĂ ACUM

Trimiteți facturi clienților dvs. în moneda lor, efectuați ajustări ale monedei de bază și analizați cu ușurință soldurile reevaluate.

În Code CRM partajarea facturilor se face fără efort – creați clone, imprimați o copie sau pur și simplu le trimiteți prin e-mail.

Rulați rapoarte în timp real privind vânzările, cheltuielile și plățile.

Generezi lead-uri cu campanii inteligente
Captezi interesului potențialilor clienți, faci oferte, porți discuții cu potențiali clienți cu strategii bine gândite
ÎNCEARCĂ ACUM

Vei reuși să creezi orice tip de formular ai nevoie cu ajutorul Code CRM, perfect integrat cu site-urile tale

Indiferent de campania de marketing utilizată ai instrumente de urmărire a potențialilor clienți, ofertare sau discuție

Ușurință în urmărirea potențialilor clienți prin rularea rapoartelor în format casetat cu alegerea cloanelor, eticjetelor si culorilor.

Gestionați proiectele voastre
Creați proiecte, adăugați membri ai proiectului și urmăriți progresul proiectului, cheltuirli, venituri, cronologii, sarcini sau etape de referință.
ÎNCEARCĂ ACUM

Urmăriți progresul proiectului, cheltuieli, venituri, cronologii, sarcini, etapele de referință

Tablou de lucru Kanban pentru a vizualiza munca și sarcinile la proiect.

 

Diagrama Gantt a proiectului pentru a planifica programul de lucru la proiect.

Gestionați sarcinile fiecăruia
Ticket-urile pot fi alocate către angajați precum și clienți pentru a gestiona și rezolva problema ivită cât mai rapid și ușor de urmărit.
ÎNCEARCĂ ACUM

Sistem de ticket intergrat pentru clienți cu alocare către personalul propriu pentru rezolvarea lor.

 

Sectiune de chat si mesaje pentru chat-urile interne ușor de înțeles și utilizat.

 

 

Adăugați angajații companiei dvs., urmăriți prezența acestora și gestionare concedii sau zile libere.