Sistem CRM – cumulează, corelează și analizează toate datele despre clienți colectate, inclusiv informațiile de contact, interacțiunile cu reprezentanții companiei, achizițiile, solicitările de servicii, activele și cotațiile/propunerile de preț.
Crearea unui sistem CRM reprezinta un instrument inteligent de gestiune si urmarire a relatiei cu clienții care să eficientizeze munca departamentelor de marketing, achizitii, contabilitate si plăți
Gestionați clienții și clienții potantiali. urmariti proiectele clientilor, propunerile/estimarile sau facturile. Creati contracte pentru clientii dvs. cu semnaturi electronice.
Creați proiecte adăugați membri ai proiectului și urmăriți progresul proiectului, cheltuieli, venituri, cronologii, sarcini, etapele de referință.
Ticket-urile pot fi alocate către angajați precum și clienți pentru a gestiona și rezolva problema ivită cât mai rapid și ușor de urmărit.
Creați facturi profesionale, țineți evidența cheltuielilor/plăților, trimiteți mementouri de plată, facturare recurentă